7 de febrer del 2011

Volar

Crec que no podria expressar el que sento en aquests moments en paraules... Però ho intentaré.

Suposo que la sensació que tinc és similar a la de volar. Sí. A la d'estar volant. No com un ocell, ni tampoc com un super heroi. Es tracta de volar en esperit, com si ho estigués veient tot des d'una altre perspectiva. Com si m'hagués convertit en un núvol que sobrevolés els pobles i les ciutats, i s'impregnés de tota la meravella arquitectònica, del seu paisatge verd i també de les seves llums que ho inunden tot. Imagineu-vos allà dalt amb mi... què sentiu? Llibertat? Pau? Tranquil·litat? Doncs sí, així és com em sento jo. I feliç. Molt feliç. Ja ho vaig dir en el seu moment, però crec que tinc un àngel que em controla.

Què tal? Sí, estic volant...

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs ja et deu haver costat baixar un moment per escriure aquest post. Hi ha estats que val la pena no abandonar mentre duren, cal aprofitar, que ja coneixem tots les fluctuacions. Vola tant temps com puguis!

Jordi ha dit...

Volar... ummm... ha de ser tant meravellós veure-ho tot des de dalt, estar en un núvol permament i pensar només en com n'ets d'afortunat... Gaudeix-ne molt!

Joan ha dit...

Apa doncs, a gaudir-ne. I tot això sense haver fumat res estrany? Caram, caram.

rits ha dit...

vola, vola ben amunt!

zel ha dit...

Jo somio sovint que volo!

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.