23 de novembre del 2010

Hi havia una vegada una nena...

...que en el fons, no volia deixar de ser nena!

Va, jo també m'uniré al club dels petits Blocaires (o els Blocaires de petits, de fet) i tal i com van proposar l'Assumpta i en Ferran en aquest post, penjaré una foto de quan era petita. Les fotos van creixent, així que animeu-vos!

Potser el que més m'agrada d'aquesta foto és l'aspecte rococó d'aquells temps, el meu cabell en forma de bolet i el pirri, que no hi falti. Deuria tenir uns 3 0 4 anyets, i està feta als jardinets de El Pont del Diable de Martorell, on viu la majoria de la meva família...

Quina carona d'angelet, eh? Enganyo, enganyo!

12 comentaris:

Joan ha dit...

No ens enganyis, segur que vas aprendre a enganyar de gran que aquí fas una carona d'innocència ...

Ferran Porta ha dit...

Oooh, sí que fas (molta) carona d'inncència, ull de cuc. Mooolt remaca! :)

Ei, i gràcies per afegir-t'hi, eh? ja veus que som uns quants... i seguim!

Salutacions,

Ull de cuc ha dit...

Joan, que ja era una mica dimonieta de petitona, eh! I de gran se n'aprèn més, clar... I sinó, pots preguntar lliurement al meu pare. Ja t'ho dirà ell, ja ;)

Ferran, gràcies a tu per obrir la proposta!! Ja et tinc fitxat, ara :)

Sergi ha dit...

Saps que jo t'anava a dir això? Quina cara de bona nena, no veus que això no s'ho creu ningú!

Paraula de verificació: smsses, que modern és el teu blog!

montse ha dit...

Així què?.... amb aquesta cara de bona nena, amagues la dimonieta que ets. Això si que és tenir do de saber quedar bé.

Salut!!!

Ull de cuc ha dit...

Doncs sí, XeXu, es veu que era una super trapella i em van acabar donant tots els títols: Miss Drama, Miss Plors, Miss Menja-t'ho-tu, Miss VullAixòiallò, etc. En fi, però no era tan dolenta com sembla... suposo que tots hem tingut aquests títols alguna vegada quan érem uns nassos amb mocs :)

Montse, bueno, bueno... ara ja no en sóc tan, de dimonieta... només quan és necessari ser-ho ;) Fora bromes, el meu xicot em diu constantment que sóc una ONG amb potes...!

El porquet ha dit...

Doncs amb aquest cabellet i unes ulleres Ray-Ban d'aquestes grans de pasta que tornen a estar de moda i ja series una super-poppie!

Estàs preciosa!

rits ha dit...

jejejeje, doncs si que saps enganyar, si!!! sembles un angelet! segur que ho et molt!!

Assumpta ha dit...

Noooooooo, no m'ho poc creure que aquesta nina preciosa amb aquesta mirada innocent fos trapella!!
No, no... ho dius en bromaaa!! :-DD

Moltes gràcies per jugar!! ;-))

lolita lagarto ha dit...

quina carona més mona, fas cara de somniadora... ara no sé si els teus somnis són una mica endimoniats:), no ho crec..

Jordi ha dit...

La foto clàssica pujada a un arbre. Sí senyor!

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.